Wednesday, January 26

Bayaran Diterima


Isu 'bayaran diterima'..? Apa ke bendanya tu? Ok. I will explain it later.

Ramai orang yang kata, buat duit di internet ni susah. Siapa kata susah? Ya, susah kalau tak tahu caranya.. Senang pula bagi orang yang tahu. Ya, memang betul...! :)

Ok, saya ceritakan serba ringkas tentang pengalaman saya buat duit di internet ni.
Sebelum ini, saya buat produk sendiri. Saya buat tentang rahsia bagaimana buat duit internet dengan zero cost. Ya, memang zero cost.

Panduan yang saya buat ini adalah bertujuan memberi tunjuk ajar bermula dari awal mendaftar maybank2u, kemudian gmail dan sebagainya. Termasuklah setup laman web secara percuma tanpa keluar sesen pun..

Gambar rajah di atas adalah salah satu pelanggan yang telah membuat bayaran kepada saya untuk memiliki buku panduan tersebut yang mempunyai lebih 85 muka surat dengan harga dan bonus produk yang tak pernah anda miliki....

Bagi yang baru nak bermula main coding html, saya sarankan miliki blog percuma hari ini.

Untuk permulaan, saya :
  • Membuat blog percuma. -blogger / worpress.
  • Untuk ranking index lebih baik, gunakan wordpress. Utk yang mudah digunakan, guna blogger dah memadai. Macam saya pakai ni.
Ala..senang cerita ikut saja macam saya. senang, bukan? :)

Selepas buat blog, apa perlu buat?
  • Saya masuk ke mana-mana laman web yang menawarkan daftar affiliate secara percuma. Bukan berbayar ok..?
Lepas daftar affiliate apa perlu buat..?
  • Masukkan nama dan butiran penting. yang paling penting adalah "NAMA" dan "NO AKAUN BANK ANDA" untuk terima bayaran dari owner web atau pelanggan.

Lepas tu, Tulis artikel dalam blog pakai ayat anda sendiri..

P.S: Diharap ini membantu anda semua. Terima kasih kerana Stay-in-Touch dengan saya..

0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ketahui Bagaimana Rahsia Orang Biasa Buat Duit Automatik Hanya Dari Rumah !!

100 88 Yang Pertama Mendaftar Akan Mendapat Siri Panduan Buat Duit Secara PERCUMA!

Sila isikan nama dan email anda dibawah:

Laporan Sulit #1: "Rahsia Bodoh Teknik Side Income Buat Duit Dari Rumah Secara Automatik DiRumah!" Laporan Sulit #2: "Sistem Buat Duit RM3,260 Dalam 30 Hari Cara Senang!"
Nama:
Email Utama:

I fully respect your email privacy!