Pages

Thursday, June 3

Air Kotak Teh Krisantimum Keluaran Yoes Ada Campuran Babi?






kali ini saya nak cerita sedikit mengenai kod lemak babi yang banyak digunakan oleh pelopor perniagaan syarikat terbesar yang biasa anda jumpa terutamanya makanan ringan danerkotak.

Itu hari saya haus sangat semasa berjalan di tengah panas. Tiba-tiba datang pula syaitan suruh saya beli air teh chrisantemum wane kuning air kotak yang besar tu. Disebabkan kehausan, saya membayangkan betapa sedapnya air tu tengah dalam keadaan sejuk masuk ke tekak ni.

So, saya pun decide untuk membelinya di kedai berhampiran. Setibanya di rumah, terus saya teguk air tu macam tak ingat dunia dah! hehe... Haus punya pasal. Lepas dah minum separuh kotak tu, saya perhatikan pula Kod lemak yang terdapat pada air kotak tersebut. Apa yang saya perhatikan adalah terdapat Kod Seperti di bawah:






  • E 102




  • E 110



Apa yang membimmbangkan saya adalah E 110 kerana ianya adalah antara kandungan yang termasuk dari haiwan haram iaitu babi!










Gambar rajah: KOD Minuman Atau makanan yang ada kaitan dengan BABI

Apabila saya teringat semula, rupa-rupanya ada kod E 110 ni, sebab saya memang kuat ingat benda berkaitan dengan nombor tapi bukan nombor ekorlah ya. Then, saya surf la internet, baca and kaji.......Dan apa yang terjadi ialah:



Alamak....!! habislah amalan aku, lepas ni 40 hari Allah TAK TERIMA segala amalan yang aku buat.



Yang aku tahu, apabila benda-benda haram masuk ke badan kita, mengalir dalam bdan kita ni, automatik Allah tak nak terima amalan kita selama 40 hari. Isshh... lama tu.....Waaaaaaaa~~~ Aku mana tahu. Aku kena lah minta ampun dari tuhan yang Maha Agung, Maha Pengampun ni. :-(



Astagfirullahal'azimmm..............



So, saya harap lepas ni, anda tak perlu lah minum air keluaran Yeos tu lagi sebabnya saya menirap betullah. Saja je nak buat hati dan lidah saya ni kelu nak menyebut kalimah Allah.



Sahabatku yang budiman, tolonglah sebarkan pada yang lain..? Saya sayangkan anda semua yang muslim. Sayaanngg sangat2... Tolong ya...?

Perkara ni betul-betul bahaya mengancam kita. Sebab itu orang islam terutamanya Melayu di Malaysia digalakkan membuka syarikat keluaran produk sendiri. Saya sukakan bisnes! Doakan saya ya..?

Di sini saya attachkan sekali Kod babi tu. Anda boleh tengok selalunya mereka guna E 110. Hati-hati ketika membeli minuman berkotak dan makan segera, jangan main sambar je!


p/s: sumpah pasni aku tak nak beli air teh chrisantemum tu lagi...!

P.P.S: Kalau terkena pada diri anda, apa yang anda rasakan ? Adakah anda merasakan apa yang saya rasa?






Klik Je Dapat Duit

2 komen:

Anonymous said...

yg ni sume yg lama,skarang da ada pek yg baru..tp kod dia memang masih sama n dia tulis all of non-animal origin.pas 2 ada logo halal lg...takkan dia nak taruk logo ni swenang2nya kan?yg mana 1 nk percaya nie???halal ke tak?

SoFea ml said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Ketahui Bagaimana Rahsia Orang Biasa Buat Duit Automatik Hanya Dari Rumah !!

100 88 Yang Pertama Mendaftar Akan Mendapat Siri Panduan Buat Duit Secara PERCUMA!

Sila isikan nama dan email anda dibawah:

Laporan Sulit #1: "Rahsia 245,752 Dari Rumah Secara Automatik DiRumah!" Laporan Sulit #2: "Sistem Buat Duit RM9,950 Dalam 30 Hari Cara Senang!"
Nama:
Email Utama:

I fully respect your email privacy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...