Tuesday, September 18

Pengalaman Buat Loan Koperasi Tentera : Part 3

sambungan dari part 2

Ogos 2016

Gaji pokok aku naik lagi Rm100, dari 1836 menjadikan = RM1936.83
tapi aku ada masalah besar waktu ni.

Ni haa, gaji aku dah naik 100 dari Rm1836

Disebabkan aku nak pakai duit sangat dan tiada cash money. Nak buat loan bank memang tak lepas dah. Sebab tak boleh...
Kalau kau tanya aku, kenapa tak boleh? aku pun tak boleh nak jawab. Jawapan aku, sebab aku army kot.hahaha

Aku pun pergilah ke koperasi dengan rela hati, tekan lagi loan koperasi tentera RM8K. Loan express lak tuh

potongan koperasi

Dari Rm561.39 menjadi RM1,092.07 sebulan.
Banggggggg! mati aku..

wahhh...besauuu tu!
Agak-agak lah kan, aku boleh beli rumah sebijik dengan harga RM200ribu tak?
Menyesal aku beb.....serius menyesal.

Gaji yang tinggal = RM762.64

Potongan sampai Rm1092 beb, nak makan apa?
8 bulan aku merana. Dari Ogos 2016 sampai Mas 2017
Akhirnya ...jeng..jng..jeng....

Nak tahu apa jadi?

Haa...sambung part 4



0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ketahui Bagaimana Rahsia Orang Biasa Buat Duit Automatik Hanya Dari Rumah !!

100 88 Yang Pertama Mendaftar Akan Mendapat Siri Panduan Buat Duit Secara PERCUMA!

Sila isikan nama dan email anda dibawah:

Laporan Sulit #1: "Rahsia Bodoh Teknik Side Income Buat Duit Dari Rumah Secara Automatik DiRumah!" Laporan Sulit #2: "Sistem Buat Duit RM3,260 Dalam 30 Hari Cara Senang!"
Nama:
Email Utama:

I fully respect your email privacy!