Saturday, May 21

Bagaimana Pikat Lelaki

Cara memikat lelaki itu adalah satu seni yang yang ramai diluar sana tidak mengetahuinya.Kerana seni di dalam memikat itu susah untuk ditonjolkan melainkan bagi mereka yang betul-betul tahu akan keseniannya.

Dan disebabkan itulah mereka yang tahu akan kesenian memikat ini tidak pernah hampa atau gagal dalam menjayakan misi mereka itu.

Jadi “ Teknik menawan ” yang saya maksudkan adalah , jika anda ingin tahu cara yang betul dan sesuai untuk menonjolkan diri anda supaya setiap mata yang memandang pada anda akan terus terpegun dan terpesona dan cuba untuk mendekati anda, hanya dengan berpandukan cara memikat yang betul sahaja.

Sedangkan nak belajar memandu pun kena pergi ke sekolah memandu,i nikan pula nak memikat lelaki? Kenalah belajar cara-cara yang betul dahulukan. Betul tak?..

Supaya anda tidak akan membazir masa,tenaga dan yang paling penting sekali adalah wang ringgit anda tidak akan terbang melayang begitu sahaja.

Nasihat saya,jika nak menuntut ilmu carilah guru yang sesuai,tapi kalau nak tahu cara memikat yang betul cari lah buku yang sesuai.Kerana guru/cikgu tidak ada yang mengajar subjek ini.

P.S : Perlu ada tektik ni. Manalah tahu ianya berguna untuk pikat lelaki...

0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ketahui Bagaimana Rahsia Orang Biasa Buat Duit Automatik Hanya Dari Rumah !!

100 88 Yang Pertama Mendaftar Akan Mendapat Siri Panduan Buat Duit Secara PERCUMA!

Sila isikan nama dan email anda dibawah:

Laporan Sulit #1: "Rahsia Bodoh Teknik Side Income Buat Duit Dari Rumah Secara Automatik DiRumah!" Laporan Sulit #2: "Sistem Buat Duit RM3,260 Dalam 30 Hari Cara Senang!"
Nama:
Email Utama:

I fully respect your email privacy!