Thursday, September 30

Pakej Software Newbie



Kali ini saya nak berkongsi perisian yang terbaru iaitu Pakej Software Newbie.

Kalau anda masih lagi tidak dapat:

-bina layout minisite
-menulis sales letter,
-membina borang order.
-dan borang contact

saya sarankan anda untuk dapatkan pakej software
newbie sebab perisian ni akan memudahkan kerja anda.

Di samping itu juga, produk software newbie ini
ada serve resell rights, iaitu

TAK BOLEH ubah tapi BOLEH JUAL SEMULA.

Ini kerana ia ada dua pakej yang berlainan. Ini bermakna
anda boleh jual semula pakej tersebut. Lagipun anda
perlu rebut sepat kerana ramai yang perlukan khidmat kepakaran
untuk bina website. Maka, you can sell this things to those who
really need this software and ebook..!

Ebook encik bearnerd adalah tersusun. Percayalah cakap saya ini.
Jangan risaulaaaahh........ :) Saya memang dah pernah memilikinya
sebelum ini.

Apa yang saya boleh simpulkan ialah berdasarkan kepada
pakej web-advance yang pernah saya miliki sebelum ini.
Saya dapati 'after sales service' encik Bearnerd
adalah di tahap A+ (sangat cemerlang).

Harga pakej software newbie ini murah sahaja. Kalau
hendak dikatakan terlebih RM10 pun tidak mengapa kerana
menuntut ilmu adalah sangat digalakkan...

Apa pun, saya harapkan anda buatlah tindakan awal. Itu
sebab saya katakan bahawa perniagaan walau sekecil manapun
akan memberi 90% sumber pendapatan..

Untuk maklumat lanjut klik sini.

P.S: Kata orang, artikel biarlah berkualiti. Biarlah pendek asalkan
padat dengan cerita dan pengalaman yang membantu.


Formula Buat Duit
Ketahui Bagaimana Menjana RM150 Sehari dengan Teknik saya ini & anda juga boleh ikut macam saya!!

0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ketahui Bagaimana Rahsia Orang Biasa Buat Duit Automatik Hanya Dari Rumah !!

100 88 Yang Pertama Mendaftar Akan Mendapat Siri Panduan Buat Duit Secara PERCUMA!

Sila isikan nama dan email anda dibawah:

Laporan Sulit #1: "Rahsia Bodoh Teknik Side Income Buat Duit Dari Rumah Secara Automatik DiRumah!" Laporan Sulit #2: "Sistem Buat Duit RM3,260 Dalam 30 Hari Cara Senang!"
Nama:
Email Utama:

I fully respect your email privacy!