Tuesday, December 15

70% Dari Para Suami Gagal Memuaskan Isteri Mereka



Biar saya katakan secara telus dan TERUS TERANG, apabila anda(lelaki) menghisap rokok, automatik ianya turut memberi effect kepada BATERI UTAMA anda (boboy), yang mana ianya boleh "Melembikkan Kemaluan Anda Setelah Anda Menghisap....."

FAKTA BENAR-70% Dari Para Suami Gagal Memuaskan Isteri Mereka

Di bawah ini adalah fakta-fakta hasil dari online survey yang diperolehi dari 586 isteri dan wanita dan ditemui beberapa kebenaran yang mengejutkan!

Sila baca fakta-fakta yang merisaukan ini :

* 70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.

Anda PERCAYA tak?

* 65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka.
* Hanya 15% isteri yang mencapai orgasme lebih sekali dalam seminggu.

Pengakuan Kebanyakan Para Isteri:

* 78% daripada isteri mengaku yang mereka lebih suka dibelai-belai sahaja dari melakukan seks memandang mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.

Fakta di atas dikira serius dan kebanyakan lelaki yang tidak mengendahkan masalah mereka ini & kurang mencari penyelesaiannya kerana malu atau ego lelaki mereka yang menebal walaupun semua permasalahan bermula daripada para suami.

Maka itu setiap kali isteri diajak berjimak, ada saja alasan mereka untuk mengelak. Persepsi mereka, seks adalah untuk keseronokan suami semata. Tak tercabarkah ego anda?

Gambar dibawah merupakan contoh-contoh posisi seks yang diajar di dalam ebook ini:

Sebenarnya masalah ini boleh diatasi dengan tips-tips dan panduan yang Penulis tulis dalam ebook Kamasutra Bergambar versi Bahasa Melayu yang terdapat di laman web ini.

P.S: Bagi lelaki yang kuat hisap rokok, kurangkan dan berhenti terus daripada menghisap rokok. Rokok mempunyai lebih 3000 jenis bahan kimia yang beracun seperti nikotina, minyak yang buat tar jalan, heroin dan bermacam-macam lagi..

P.S: TIP PENTING. Jika anda masih tidak percaya, masalh rokok masih lagi menjadi topik utama para isteri. Anda kurangkanlah menghisap rokok, dan kemudian kucupkan bibir anda pada isteri anda, pasti dia tersenyum melihat mata anda. Apabila suami tidak hisap rokok, isteri bertambah sayang, ini bermakna isteri 'akan selalu nak cium anda sentiasa'...

P.P.P.S: Masih tak percaya? Anda buatlah uji kaji selepas ini....kemudian, beri komen pada saya, saya tunggu...! :)



Klik Je Dapat Duit

0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ketahui Bagaimana Rahsia Orang Biasa Buat Duit Automatik Hanya Dari Rumah !!

100 88 Yang Pertama Mendaftar Akan Mendapat Siri Panduan Buat Duit Secara PERCUMA!

Sila isikan nama dan email anda dibawah:

Laporan Sulit #1: "Rahsia Bodoh Teknik Side Income Buat Duit Dari Rumah Secara Automatik DiRumah!" Laporan Sulit #2: "Sistem Buat Duit RM3,260 Dalam 30 Hari Cara Senang!"
Nama:
Email Utama:

I fully respect your email privacy!