Friday, September 4

Bagaimana atasi masalah kegawatan?

Seperti yang anda belum ketahui, mungkin kita belum rasa kesan dari kegawatan ekonomi yang pernah melanda negara pada ketika dulu.

Kemungkinan besar kesan serantau ini akan melanda pada awal tahun hadapan dan semestinya kegawatan ini alan mendebarkan hati kita.

Tetapi hakikatnya ramai yang masih tidak menyedarinya tentang kemelesetan ekonomi dan juga masalah kewangan yang melanda mereka sekarang ini. siapakah dia? tentulah anda orangnya….

Anda perlu tahu bahawa kerajaan telah mengakui berlakunya kemelesetan ekonomi global dengan mengurangkan kadar caruman wajib pekerja daripada 11% kepada 8% . Mengapa boleh jadi begini? kerana….. kerajaan mahu kita berbelanja supaya merangsang ekonomi negara.

Untuk mengatasi masalah ini, saya berpendapat ada baiknya anda mengambil satu ulangkah yang efektif bagaimana untuk anda melangkah satu tapak maju ke hadapan dalam apa jua perniagaan. contohnya perniagaan internet, perniagaan perabot dan sebagainya.

Mungkin inilah masanya untuk anda berubah ke arah revolusi yang cemerlang dan gemilang dalam hidup anda iaitu dengan PELABURAN YANG BIJAK TANPA ORANG TENGAH Sahutlah cabaran saya ini.. Suatu hari nanti anda akan berterima kasih dengan saya.

0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ketahui Bagaimana Rahsia Orang Biasa Buat Duit Automatik Hanya Dari Rumah !!

100 88 Yang Pertama Mendaftar Akan Mendapat Siri Panduan Buat Duit Secara PERCUMA!

Sila isikan nama dan email anda dibawah:

Laporan Sulit #1: "Rahsia Bodoh Teknik Side Income Buat Duit Dari Rumah Secara Automatik DiRumah!" Laporan Sulit #2: "Sistem Buat Duit RM3,260 Dalam 30 Hari Cara Senang!"
Nama:
Email Utama:

I fully respect your email privacy!