Sunday, September 13

SIAPA SANGKA DENGAN NIAT NAK MEMBANTU PENJAWAT AWAM BEBAS HUTANG, CLIENT INI DAPAT BELI RUMAH DAN SETTLE MASALAH HUTANG

SIAPA SANGKA DENGAN NIAT NAK MEMBANTU PENJAWAT AWAM INI BEBAS HUTANG, CLIENT INI DAPAT BELI RUMAH DAN SETTLE MASALAH HUTANG

Alhamdulillah...
Itu ungkapan yang diucapkan oleh seorang client yang masih bekerja sebagai seorang penjawat awam berkenaan hutang beliau , yang selama ini diuruskan oleh salah sebuah syarikat bumiputera di utara tanah air.

Kesabaran client ini sangat berbaloi sehingga team syarikat berkenaan mampu uruskan kes ini secara tenang.

Kata beliau melalui aplikasi whatsapp 
 
"2 hari lepas saya dapat email dari LPPSA
menyatakan loan saya DAH LULUS 
MENGIKUT KELAYAKAN SAYA. Saya nak 
ucapkan terima kasih banyak-banyak tolong
saya selesaikan beli rumah dan setelkan 
hutang.. Alhamdulillah selama 4 tahun lebih
follow en radzi, ni baru dapat peluang saya
dapat rumah dan selesaikan masalah hutang.."

Walaupun 4tahun menunggu tetapi hasil yang
ditunjukkan kepada #TeamTutupHutangLama 
sangat berbaloi jika nak dibandingkan terpaksa
bayar pinjaman rumah atau personal loan 
'berpuluh tahun'...

Terima kasih Allah....

#RunnerSofie
#ProblemSolverKewanganAnda

p.S: Kenapa perlu pening-pening kalau anda dah tahu ada jalan penyelesaiannya? 
p.p.s: nak mudah urusan >>klik sini<<

0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ketahui Bagaimana Rahsia Orang Biasa Buat Duit Automatik Hanya Dari Rumah !!

100 88 Yang Pertama Mendaftar Akan Mendapat Siri Panduan Buat Duit Secara PERCUMA!

Sila isikan nama dan email anda dibawah:

Laporan Sulit #1: "Rahsia Bodoh Teknik Side Income Buat Duit Dari Rumah Secara Automatik DiRumah!" Laporan Sulit #2: "Sistem Buat Duit RM3,260 Dalam 30 Hari Cara Senang!"
Nama:
Email Utama:

I fully respect your email privacy!